موزیلا به وسیله ی بنرهای تبلیغاتی Booking.com(سایت رزرو هتل) در برگه های جدید فایرفاکس، دور آزمایشی خود را اغاز کرد. در اینجا نحوه ی غیر فعال کردن این بنر ها را میگوییم تا در آینده دیگر آن ها را نبینید.
یکی از سخنگو های موزیلا به VentureBeat گفته است که “بابت این جا و یا تبلیغ پولی دریافت نکرده اند و فقط یک تجربه برای ارائه ارزش بیشتر به کاربران فایرفاکس از طریق پیشنهادات فراهم شده توسط یک شریک می باشد. “موزیلا فکر می کند چه کسانی فریب خورده اند؟
به هرحال، اگر نمی خواهید این تبلیغات را در آینده ببینید راهی ساده وجود دارد.
بر روی منو > گزینه ها > خانه کلیک کنید و یا روی علامت چرخ دنده که در گوشه ی بالای صفحه ی برگه ی جدید سمت راست قرار دارد کلیک کنید.

غیر فعال کردن آگهی های تبلیغاتی فایرفاکس
در زیرمحتوای اصلی فایرفاکس، علامت “Snippets” را بردارید. این کار همه ی آگهی های پایین صفحه برگه جدید فایرفاکس، از جمله وب سایت های رزرو هتل را غیرفعال خواهد کرد.
زمانی که در این صفحه هستید ممکن است بخواهید داستان های ضمانت شده توسط Pocket را نیز حذف کنید، این داستان ها نوع دیگری از تبلیغاتی هستند که موزیلا روی صفحه برگه جدید شما قرار می دهد.

نحوه غیر فعال کردن پیام های تبلیغاتی موزیلا
موزیلا قصد دارد که فایرفاکس را که شانس کمی در برابر سایر رقبایش دارد، به عنوان مرورگری معرفی کند که به حریم خصوصی شما اهمیت میدهد و همچنین میخواهد فایرفاکس به عنوان قهرمان شجاعی که در برابر مرورگرهایی مانند کروم، سافاری و Edge -که توسط شرکت های فناوری بزرگ تولید می شود، مقاومت میکند، شناخته شود.
اما در عین حال موزیلا تبلیغات بیشتری را در فایرفاکس حفظ می کند. همین سال گذشته بود که موزیلا از افزونه Mr. Robot در فایرفاکس استفاده کرد. آیا عجیب است که پیام موزیلا طنین انداز نمی شود و سهم فایرفاکس از بازار در حال کاهش است؟

این خبر را به اشتراک بگذارید :