مهم است که در محتوای خود لینک خروجی(external link) داشته باشید. لینک های خروجی چه هستند؟ چرا آن ها مهم هستند؟ و چگونه باید امتیاز خود را با توجه به آن ها افزایش دهید؟

لینک خروجی چیست؟

شبکه جهانی وب شامل بخش های زیادی است و ارتباط بین آن قسمت ها ضروری است. اگر قسمتی از زنجیره محتوا متصل نباشد، چگونه موتورهای جستجو باید آن را پیدا کنند؟ با این وجود بازدید کنندگان هرگز به آن ها نخواهند رسید. بنابراین لینک های خارجی برای وب سایت های متصل به هم مورد نیاز هستند. لینک ها خارجی در دو نوع ورودی و یا خروجی هستند.
لینک خروجی، یک لینک بین دو وب سایت جداگانه است. لینک های داخل یک وب سایت، لینک های داخلی نامیده می شوند. این لینک ها برای سایت و SEO خیلی مهم هستند اما با این حال متفاوت اند. جستجوگرهای لینک های خروجی لینک هایی که خارجی هستند را ارزیابی می کند، بنابراین بین وب سایت ها دو نوع لینک خارجی وجود دارد:
لینک های ورودی: به عنوان لینک پشتیبان نیز شناخته می شوند؛ این ها لینک هایی از وب سایت های دیگر به وب سایت شما هستند.
لینک های خروجی: این ها لینک هایی از وب سایت شما به وب سایت های دیگر هستند.
ما در بخش کنترل لینک های خروجی SEO بر روی مورد دوم یعنی لینک هایی که از وب سایت شما به وب سایت دیگر هستند تمرکز داریم.

چرا لینک های خروجی اهمیت دارند؟

لینک های خروجی dofollow یا لینک های فالو، به لینک هایی گفته می شود که ما به موتورهای جستجو، اجازه دنبال کردن و فالو کردن لینک مد نظر را جهت بک لینک سازی داده ایم. لینک های خروجی dofollow مانند یک امتیاز مثبت می تواند عمل کند ولی اگر بصورت استاندارد، اصولی و فکر شده استفاده نشود همچون امتیاز منفی تاثیرگذار خواهد بود. وب سایت ها برای دیده شدن نیاز دارند با استفاده از موتورهای جستجو و کاربران به یکدیگر متصل شوند. بنابراین بهتر است به یکدیگر کمک کنیم تا نقاط وب را به هم متصل کنیم. بنابراین لینک های خروجی قطعا برای سئو مهم هستند اما به طور عمومی و نه فقط برای وب سایت شما.

بهبود وب با اضافه کردن لینک های خروجی

اضافه کردن یک لینک به یک وب سایت متفاوت از وب سایت خودتان! در این حالت لینک های مرتبط را انتخاب کنید. در مورد وب سایت ها و یا صفحاتی که ممکن است به بازدیدکننده شما کمک کنند، منابع اعتباری که خودتان از آن ها استفاده کرده اید، یا این که الهام بخش شما بوده اند فکر کنید. به کاربرانتان اعتباری که سزاوار آن هستند را بدهید!
و اگر فکر می کنید که بازدید کنندگان شما ممکن است دوست داشته باشند در مورد یک سوژه بیشتر یاد بگیرند و شما خودتان نمی خواهید یا نمی توانید که آن محتوای خاص را ارائه دهید، آن ها را به سوی سایتی که این کار را انجام می دهد بفرستید. شما می توانید در حالی که محتوای جدید ایجاد می کنید، این بررسی را در ذهن داشته باشید. فکر کردن به لینک های خروجی مرتبط هنگامی که در حال نوشتن هستید خیلی آسان تر می شود.

کلیدواژه ها :

این خبر را به اشتراک بگذارید :